Confess

Jag ska förklara denna pinsamma update.. Veckan innan lovet hade jag något så pinsamt mycket plugg, det kändes som om att allt jag gjorde var att borsta tänderna, sminka mig, va i skolan, plugga, borsta tänderna och samma visa om och om igen. Men nu är det lov, så upp med hakan föffa-an. Sitter på bussen omw till gymmet, ska meet up gamla goa glikan efteråt. Än så länge så levererar lovet, och jag fyller stor flicka om 5 dagar weho. Pussisar!
Bilden illustrerar en jävligt trött brud efter en vecka i skolan, ett träningspass och en middag with my fella.


Feeling love

Hej! Ledsen för riktigt badbadbab update. Hehe, börjar ju bra.. Men dessa två dagar har jag, utan att överdriva, pluggar ihjäl mig. Jag kommer hem, drar framböckerna o då är det bara dax att ta del av bokstäverna som ska präntas in i hjärnan. För er som vill veta så ser min helg typ exakt likadan ut. Iaf, thats the reason till my bad behaviour.. Nu ska jag upp o klä på mig. TAGGA 4,2 km runt djurgårdbron. Skönt på morgonkvisten sådär!
Nedanstående bild är den första bilden tagen i Sverige efter 6,5 vecka i utlandet. Blek va man iaf inte!


Ville inte gå naken, drog på mig detta istället

Man orkar ju inte fixa sig för en 2 timmars lång skoldag, peace.


Pair of dice

Hejhejhej! Åh, längtar så mktmktmkt efter helg. Mums! Jag är så himla lycklig, för vår skola ska dra igång med killergame på fredag. Fyfan, jag ska satsa min skolgång. Så taggad! Efter skolan unnade jag mig en solning och sen dess har jag endast pluggat (läs: pratat i telefon med kenan, ätit, fyllt min vattenflaska times 100, gjort smoothies). Men en del plugg har jag fått gjort! Nu ska jag duscha och därefter läsa litt'. Sov gott mannar!


Work, drink, fight

Klockan har slagit över till tisdag och jag ligger i sängen i hopp om lite sömn, wiho. Skoldag 8.45-16.05, drog vidare till min tösis och hem för plögg. Morgondagen, skoldag 09.30-11.30(!!!!) älskar den människan som gav JU11B tisdagar. God bless you! Har knäckt en hel radda med gosisar på quizkampen som tror att de kan mätas med moi, lol har förlorat alla matcher tiep. Skönt! Sleep well my kurvas!


Switch

Hela kvällen har spenderats gosandes med matte- och ekonomiböckerna. Mina nya bröder! Tog en paus för att kolla på solsidan, bra jävla avsnitt hahaha. Riktigt värt inlägg måste jag tillägga. Måndag imorgon, en hel vecka framför oss tösabitar och 2 veckor kvar till höstlov. Längtan är total! Puss på er, sleep tight!♛


Hundjäveln smälter ju hjärtat mitt

Om jag någonsin skaffar jycke så ska jag se till att tösjeveln ser ut precis se dem på bilden ♡


Keep your head up high

Hejsan alla glada och mindre glada! Gårdagen spenderades till största del hemma och till viss del pluggandes. Mot kvällen så drog jag mig till en söt tös. Imorse kunde jag inte sova så mycket mer än till klockan 8 så jag klev upp, fixade mig och åkte till gymmet. Bland de första på plats haha lol, nolifer. Sen dess har jag segat runt hemma o pluggat en hel del, höstlovet will sitta som smäck, that I can promise.
Inlägget i ära så flashar jag mina riktigt jävla fierciga löparpjukks.


Shine bright like a diamond

Japp, tösabiten Moniq är tillbaka inom bloggvärlden. Kan knappt föreställa mig hur glada mina triljoner följare kommer att bli av denna wunderbara nyhet. Jag kommer uppdatera vardagligen och jag gör det mest för att jag tycker att det kommer vara jätte kul att gå tillbaka till om x antal år. Hej så länge!
Just to make sure att ni minns hur lilla tösen ser ut så bjöds det på en bild.


RSS 2.0